Sunday, July 19, 2009

ELLIOTT HEAD beach

之前我在番茄農場認識了Jack、Artimas、Rainine…等六個台灣人
他們每周日都會去教會,所以我也和他們一起去囉!
I knew some Taiwanese,Jack,Artimas,Rainine…and so on when I worked in tomato farm.
They go to church every sunday,so i go with them.

P1110076_nEO_IMG
但是很抱歉在教會的時候我快睡著了,所以沒拍到什麼照片。
從教會出來之後合照一張,準備搭車到海邊囉!

I’m sorry that i almost sleep in the church,so I just took a photo when we out of church.We were ready to the beach.




檢視較大的地圖

鏡頭直接轉到下午的ELLIOTT海邊,熱心的教會成員Anna邀請我們七個人和他們一家人一起野餐。

We went to ELLIOTT beach at aftenoon.
A kind woman Annn who from church she took us to the beach and had a picnic with her family.


IMG_8029_nEO_IMG

剛到海邊的時候,爸爸和大女兒已經在準備BBQ囉!
我們到了之後很想幫他們的忙,但是他們鼓勵我們先去玩,人真的很好。
於是我們便前往傳說中bundaberg最美的海灘ELLIOTT beach

Dad and Bigsister are fix up before BBQ.
We want to help them when we arrive there,but they suggest us went to the beach and take a look,they’re pretty nice.
So we went to the most beautiful beach of bundaberg - ELLIOTT

P1110095_nEO_IMG

看!真的很漂亮拉!到了海邊,大家走在沙灘上,不自覺的開始享受這塊淨土。
It’s so amazing!We walked on the beach,everyone enjoy it.

IMG_8031_nEO_IMG
Anna可愛的小女兒,很喜歡跟Rainine玩。
She is Anna’s last daughter,she like play with Rainine.

記得二專念書的時候常去海邊玩,從那時候開始,只要看到海,就感覺到一股熱情,奔跑躍入水中,真是一大享受。
於是我大喊:我受不了啦!我要下去!(開始脫衣服)
I often go to the beach when i study in college,so I always want to get into the ocean when i see a ocean,It’s awesome.
So i can’t stand it,I want to get in to the ocean.I said loudly.(took off clothes)

P1070005_nEO_IMG

Ref聽到我這樣喊著,他也受不了了哈哈!一起下海吧!(脫衣中)
哈哈!多謝有他陪我,不然我一個人過去會被當成瘋子吧!

Not only me,Ref follow me took off his clothes

P1070007_nEO_IMG

就這樣,四個女兒就傻眼的看這我們兩個熱血男孩游到對岸。
順帶一提,Anna他們還有兩個兒子,看來澳洲真的鼓勵公民多生孩子,六個小孩…在台灣應該很難養大吧…
Daughters look at us swimming to another side.
By the way,Anna have 2 sons yet,So she have 6 children,It’s hard to bring up in Taiwan…

P1070010_nEO_IMG

哈哈!我們來到了對岸!游的好累阿!!
Haha!We done!so tired!

P1070015_nEO_IMG

回來的時候我們把內褲脫掉,其實我也不知道這代表什麼。
We took off the underwear when back,i don’t know what does it means

P1110144_nEO_IMG P1110143_nEO_IMG

我想這代表一種"不受束縛的感覺"吧!
你還在考慮要不要來Working Holiday嗎?我想你就缺乏"衝動"吧!
I think it means “freedom”.
Do you want to Working&Holiday?I think you need “impulse”.

P1110102_nEO_IMG

這邊的小朋友冬天游泳根本沒再怕的...我和Ref只是不想輸給小朋友…
They don’t afraid cold,we just don’t want to lose.

P1110153_nEO_IMG

上岸後,大家開始野餐囉!
真的很感謝Anna 一家人,我們也告訴他們很希望他們能來台灣玩。
野餐結束後,我們前往另一個海灘
Then we had a picnic.
It's really thanks for Anna’s family,We told them we hope them can go to Taiwan.
After picnic,we went to another beach.

IMG_8047_nEO_IMG

到了另一頭,我自願當大家的救生員,哈哈!在我腳下的是還沒乾的四角褲!
I am a lifesaver.haha,It’s my underwear under my feet.

P1110163_nEO_IMG

我們還在這邊玩紅綠燈。澳洲小朋友童年沒有紅綠燈喔!所以要玩前記得要先跟他們說規則。阿~不要抓我阿~
We play a game,with daughters,the game called “red&green sign”.
Oh~don’t got me.


IMG_8063_nEO_IMG

哇!爸爸做了一條栩栩如生的鱷魚!!趕快來拍照,我想猙獰的表情會比較適合這張照片。
照片出來後,證明我是最搶鏡頭的!哈哈
Wooo~Dad made a wonderful crocodile.Let’s take a photo,I thought this face would good for photo.

P1110187_nEO_IMG
還有一隻海龜,海龜後面的是Anna的二女兒和三女兒,他們都好漂亮喔!
It’s a turtle,the girls behind the turle are second and third daughter,they are so pretty.

P1110194_nEO_IMG
ㄜ~我犧牲一下,滿足大家的慾望!
Ah~I lie down for everybody.be my guest!

P1110199_nEO_IMG

大家玩夠了!終於肯讓我起來了!
enough!I can got up finally!

P1110201_nEO_IMG

這樣你們開心了吧!
Are you happy now?

No comments: