Friday, June 05, 2009

KAKADU DREAMS DAY3卡卡度第三天

IMG_7413_nEO_IMG

IMG_4044_nEO_IMG

Cesare:when your clothes all dirty just wash it and you can save money.
這裡的螞蟻窩,比人還高,眼尖的觀眾應該可以發現Cesare的T-shirt穿了三天都沒換,我們在車上閒聊的時候,他說因為在backpacker洗衣服是要錢的,為了省錢如果衣服沒有髒就會繼續穿,直到剩下最後一套,才會把所有的衣服拿去洗。

IMG_4082_nEO_IMG

接著我們穿山越嶺來到山上的小池。
We through the mountains and get there.

IMG_4087_nEO_IMGThere are a lots poor for swimming,Kids Area is Left. I only swimming there.
這邊有好幾個小池子可以游泳,左邊是兒童區右邊是成人區,我只能在兒童區戲水。

IMG_4116_nEO_IMG

A wonderful view just near the poors,
We are so thin,They are so strong. but I have chinese Kong-Fu.
這小池的旁邊就可以看到很美的風景,全體成員來合拍一張,你看阿度仔都很壯,千萬不要說你會中國功夫,因為沒有用。

IMG_4124_nEO_IMGIt’s not showing off, I’m here just because I don’t konw how to swimming.
不是在耍酷,是來排解不會游泳的無奈。

IMG_4144_nEO_IMG
I think maybe it is waterfall lone times ago ,there is a poor below here,Water shold through from my feet.
這裡以前應該是瀑布,因為下面還有一個池子,水應該從我腳下留下去的。

IMG_4155_nEO_IMG IMG_4153_nEO_IMG

It’s Taiwan Power!
來到這邊我們要再次展現台灣的活力,這招叫排骨跳耀。

IMG_4172_nEO_IMG

I am teach some dirty words in chinese.Because Cesare want talk to girl friend who major chinese.
回到車上後,我再幫Cesare 複習昨天教他的台灣髒話,他想要說給他學中文的女朋友聽。

IMG_4251_nEO_IMG
In the way to home,we went to a shop, they have a cute kangaroo, and I’m fighting with it.But it’s dangerous,it will bite people,and the bigger will kick people.

在回家的路上我們來到一的商店,他們有養一隻超可愛的袋鼠,導遊教我玩袋鼠拳,我現在正在跟他划拳。不要看袋鼠很可愛,他也是會咬人的,大隻一點的還會踹人,而且我一直很白目的去逗弄他,他會一直跟我打拳,就好像拳擊手一樣,真的很可愛,導遊看到我跟他玩,叫我小心一點不要靠近,後來導遊試要過去抓他結果被他咬,導遊就去拿一個白色袋子要把他抓起來,我還想說該不會要把它煮來吃吧…

IMG_4287_nEO_IMG

They have a pig which eat dog’s good.
他們還有養一隻會搶狗食物的豬。

IMG_4292_nEO_IMG

It’s so cute.In the bag for take photo.
ㄏㄏ~原來不是要煮來吃,是要他安分點待在這邊讓我們拍照。

No comments: